Vår gode kollega skal ut i barselpermisjon og derfor søker vi etter barselvikar frem til hun er tilbake på jobb, forventet i slutten av sommeren 2024.
Skechers Stores har gjort en utrolig reise de siste fem årene. Forretningsplanen vår har vist seg å være helt riktig. Vi har først og fremst fokusert på to ting - våre produkter og våre ansatte. Som en del av organisasjonen i Skechers Stores kan du i stor grad få ansvar og oppgaver som du brenner for og ikke minst være en del av et fantastisk team. Hos Skechers vet vi at våre ansatte utgjør en stor forskjell!
Som ansatt i Skechers får du medansvar for butikkens resultater, det vil si alt fra lager, visuell standard og salgstall. Det er derfor viktig at du er god til å holde fokus, at du kan holde oversikt på flere ting samtidig og at du har tidligere erfaring fra butikkarbeid. Vi ser etter deg som er full av energi og motivasjon - som ser på deg selv som en sterk profil og med stor vilje til å lykkes! Du er en viktig del av teamet i butikken og din rolle på gulvet er helt avgjørende.
Arbeidsområder:
Kvalifikasjoner:
Ansettelsesform
Interessert?
Hvis du ønsker å bli vår nye kollega håper vi at du sender inn søknad og CV så raskt som mulig via linken. Innkallelse til intervjuer skjer fortløpende.
Mer informasjon om jobben kan fås fra butikksjef Sindre Brendsdal på Tlf. +47 66 97 10 05.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om SKECHERS:
SKECHERS er det tredje største skomerket i verden. Med over 4500 konseptbutikker globalt, tilbyr SKECHERS et bredt utvalg av livsstils- og ytelsessko for menn, kvinner og barn. I Norden distribueres SKECHERS av det danske selskapet Sports Connection ApS. I dag er det over 175 shop-in-shops samt nærmere 60 konseptbutikker i Danmark, Sverige, Norge, Finland og Nord-Tyskland. Antallet forventes å øke i årene som kommer. I tillegg selges SKECHERS-merket i et sterkt nettverk av forhandlere innen sko- og sportsbransjen i hele Norden.