Søknadsfrist 15.06.2024

Vi søker en butikksjef som vil være med å videreutvikle Cubus og sikre at vi er det beste valget når folk skal handle sine favorittplagg!​

​Som butikksjef i Cubus har du personal- og resultatansvar, hvor hovedansvaret er å sikre den daglige driften og utviklingen av butikken og dine medarbeidere. Du er et forbilde for dine medarbeidere, som innebærer at du selv elsker å drive med salg og kundebehandling ute i butikk sammen med ditt team. En viktig del av jobben blir å inspirere, trene og lede dine medarbeidere til å bli et sterkt team, som jobber sammen mot å nå butikkens fastsatte målsettinger og i tillegg skape den beste kundeopplevelsen. ​

Stillingener er et vikariat på ca. 12 måneder.

Planlagt startdato: 01.10.2024
Planlagt sluttdato: 30.09.2025

For å lykkes som butikksjef må du:

  • Være tilstede for kundene og dine medarbeidere ved å lytte, hjelpe, inspirere og motivere​
  • Være effektiv og målbevisst, med god økonomisk forståelse og kunnskap om digital utvikling innen Retail​
  • Jobbe aktivt for å skape et godt arbeidsmiljø, gjennom tydelig kommunikasjon, samarbeid, utvikling og oppfølging​
  • Tenke løsninger fremfor problemer, og jobbe strukturert og selvstendig​
  • Være energisk, positiv og endringsdyktig​
  • Være konkurransedrevet og elske å jage salgsmål​

Vi kan tilby:

  • En variert, spennende og hektisk arbeidshverdag i et inkluderende fellesskap, der vår «big family» kultur gjennomsyrer alt vi gjør​
  • Gode karrieremuligheter, flere av oss har tatt steget fra mindre butikker til større flagship stores​ eller andre relevante jobber innen Cubus eller Varner​
  • Bonusordning​
  • God personalrabatt i Varners butikker​

Har du et «big smile» og de egenskapene vi ser etter? Da håper vi at du vil sende oss din søknad allerede i dag.​

Vi gleder oss til å høre fra deg!​

Kontaktperson: 

Reidunn Stall - Reidunn.stall@cubus.com