Søknadsfrist 15.06.2024
Vi søker en butikksjef som vil være med å videreutvikle Cubus og sikre at vi er det beste valget når folk skal handle sine favorittplagg!
Som butikksjef i Cubus har du personal- og resultatansvar, hvor hovedansvaret er å sikre den daglige driften og utviklingen av butikken og dine medarbeidere. Du er et forbilde for dine medarbeidere, som innebærer at du selv elsker å drive med salg og kundebehandling ute i butikk sammen med ditt team. En viktig del av jobben blir å inspirere, trene og lede dine medarbeidere til å bli et sterkt team, som jobber sammen mot å nå butikkens fastsatte målsettinger og i tillegg skape den beste kundeopplevelsen.
Stillingener er et vikariat på ca. 12 måneder.
Planlagt startdato: 01.10.2024
Planlagt sluttdato: 30.09.2025
For å lykkes som butikksjef må du:
- Være tilstede for kundene og dine medarbeidere ved å lytte, hjelpe, inspirere og motivere
- Være effektiv og målbevisst, med god økonomisk forståelse og kunnskap om digital utvikling innen Retail
- Jobbe aktivt for å skape et godt arbeidsmiljø, gjennom tydelig kommunikasjon, samarbeid, utvikling og oppfølging
- Tenke løsninger fremfor problemer, og jobbe strukturert og selvstendig
- Være energisk, positiv og endringsdyktig
- Være konkurransedrevet og elske å jage salgsmål
Vi kan tilby:
- En variert, spennende og hektisk arbeidshverdag i et inkluderende fellesskap, der vår «big family» kultur gjennomsyrer alt vi gjør
- Gode karrieremuligheter, flere av oss har tatt steget fra mindre butikker til større flagship stores eller andre relevante jobber innen Cubus eller Varner
- Bonusordning
- God personalrabatt i Varners butikker
Har du et «big smile» og de egenskapene vi ser etter? Da håper vi at du vil sende oss din søknad allerede i dag.
Vi gleder oss til å høre fra deg!