ALTI klar med en hjelpende hånd og et stort smil for å gi god service. Men nå er det på tide at vi tar titlen som de aller beste!
For at vi kan være aller best krever det at vi ALTI gjør det lille ekstra for å være vennlige, oppmerksomme og hjelpsomme ovenfor både kunder og kollegaer. For selv om hver dag ikke alltid er best, gjør din gode service alltid en forskjell.
Det betaler seg virkelig ALTI å gi et ekstra smil med på veien, alltid å tilby en hjelpende hånd, alltid å gi en god opplevelse. Det lille ekstra kan sørge for at du vinner en reise for to personer til fantastiske Amsterdam.
Step By Step:
Vi kickstarter høsten med en frisk intern-konkurranse hvor alle medarbeidere på Nerstranda kan være med. Butikkene mottar et ALTI God Service-kit, med motivasjonselementer og plakater. Til slutt kårer vi årets mester i ALTI best på service!
SÅNN FUNGERER KONKURRANSEN
- Butikkene mottar et kit med forskjellige elementer, plakater, klistremerker, kaffekort med 10 gratis kaffe, badgets m.m.
- Velg en fra butikken som er konkurranseansvarlig, som henger opp plakatene og informerer alle som jobber i butikken om kampanjen. Alle skal med!
- ALTI best på service-konkurransen går over 2 uker.
- Etter 2 uker velger hver butikk sin kandidat til mesterskapet i ALTI best på service. Kandidaten er den som har levert best service til kunder og kollegaer disse 2 ukene, vært våken og opplagt, og gitt det lille ekstra!
- Ved en festlig loddtrekning kommer vi frem til vinneren av årets mesterskap i ALTI best på service. Den heldige vinneren mottar en reise for to personer til Amsterdam!